The perfect man...

... finns nog inte. Jag menar, ingen är ju perfekt! Och helt ärligt, vill man verkligen vara helt perfekt? Fan va tråkigt, när man tänker efter! Det finns ingenting att jobba med eller att jobba för.
Jag är långt ifrån perfekt, men jag gillar det. Just nu kämpar jag som sjutton! Igår kväll hade jag en otroligt tuff kväll, men både Patrik, Minna och Emmelie hjälpte mig att tänka om. Det finns så många olika möjligheter och upplevelser i livet, och att sitta och sura eller grubbla över någonting man egentligen inte behöver göra är bara onödig tid. Och för att fortsätta att vara helt ärlig - jag har hittat både vänner och en pojkvän som är så nära perfekta de kan bli, och GUD vad jag är glad för det!

Vad jag är mest glad över är att imorgon, exakt vid denna tidpunkt, har jag precis hämtat Patrik och är påväg hem till min (INTE vår!!) lägenhet. Herregud, jag kommer att vara såå ofokuserad under hela dagen imorgon!

Jag längtar efter min näst-intill-perfekta man.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Heeej!! Nu kan jag lasa din bloggis igen! yaay! Du vet jag e sa oteknisk sa fattade inte det dar med losenord i grejjer.. jag har bytt till blogg.se nu me btw. Du verkar ha det helt underbart iaf! puss a kraaam

2008-09-03 @ 17:55:48
URL: http://ebbalotta.blogg.se/
Postat av: Minna

Du är helt perfekt i mina ögon!

2008-09-03 @ 18:13:27
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0