Tagg taggi tagg tagg!

Jag försöker peppa upp mig inför kvällen. Årets första riktiga kårpub... Peeeppp.. Peeeeppp... Gosh..

Det har visat sig att nästa måndag, då jag är i Stockholm, ska jag ÄNTLIGEN få träffa Hasse Hunk, Vickan Bus och Linnsy Loo.. Det var längesen! Jag och Linn träffades för cirkus tre år sedan.. Kan det verkligen stämma? Herregud..

Nu ska jag hämta min tvätt i tvättis, leta kläder och göra mig i ordning.. Bäckis-förfest ikväll, det blir första gången i år!

Ankars does still rule!

Just det.. Emme är lite saknad.. Ingen som ringer eller skickar sms var femte minut.. Hon har det bra hemma, men längtar hit igen. Precis som jag trodde - hon kommer ALDRIG lämna vacka, underbart doftande Pite. Ne-ver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0