Tagg.... eh..

Igår taggade jag, tro det eller ej, faktiskt till mig!! Det var en riktigt rolig kårkväll, massa dans, buggträning med Totte, snack och allt annat som tillhör en vanlig kårkväll! Superbandet spelade - sjukt bra och grymma låtar!

Idag är jag däremot riktigt trött. Korrläste Nennes ansökan till Polishögskolan, tog en dusch, åt en bit mat och nu sitter jag på mitt golv och väntar på att Feedoo ska ringa och säga att de har hittat en bil att åka i till fotbollsmatchen - som jag har tänkt fota med mitt nya objektiv! Det var en lång mening..

Ikväll är det mys med tjejerna på schemat - längtar redan! Jag ska köpa en påse godis till filmen, och ta med mina näsdukar!

Jag har tänkt lägga upp kort på min alldeles snart färdiginredda lägenhet, väntar bara på att min kompistavla ska torka så jag kan hänga upp den på väggen.. Den är sjukt fin..


/ Made with love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0