Photo session och InDesign

Igår agerade Sara och Martin modeller åt mig och Minna. Det blev en hel del snygga bilder, kanske mest för att de gör sig så bra på bild..? ;) Idag fick vi i alla fall ett nytt uppdrag, vi ska få fota Rockmusikerna till deras examenskonsert som äger rum i slutet av oktober! Det blir kanonkul!
Största delen av min dag har spenderats i skolan: InDesign och en intervju har hunnits med. Nu ska jag skriva ihop en liten artikel som ett bidrag till Kolsyras utveckling.. Hoppas på att det kommer att gå bra, är rätt så ringrostig - sist jag skrev en artikel var på Göteborgs-Posten i slutet av april...

Jag har en rätt så dålig dag idag, enligt mig själv. Två stora koppar kaffe har nog bidragit till huvuddelen av problemen - jag känner mig lullig. Allt är så jobbigt och mycket, men samtidigt känns det skönt att få gräva ner sig i arbete. Jag orkar inte tänka klart, och när jag ändå försöker inser jag att jag bara överreagerar och tänker för mycket.
Planen för resten av dagen:
* Skriva min artikel.
* Lägga upp mina bilder i Fronter.
* Ta ett långt bad med romantisk badolja samt bubblor.
* Kolla på tv.
* Prata med Patrik.

Låter inte det helt underbart?

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag sätter in pengarna till dig när jag är tillbaka i Piteå, har inte min bankdosa med mig hem.

Hoppas allt är bra med dig idag. Jag är nog lite lugnare än igår. Fast jag har krambrist så jag längtar tillbaka lite redan.....

Pusssssssss

2008-10-01 @ 12:05:41
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0