Nu äre fiint!

Roland, DRÖM-Roland, är min bovärd. Och vilken VÄRD sen! Han borrar sönder mina väggar - som är håligare än håligast redan innan han sätter sin borr i dem - för att sätta upp hyllor och tavlor och krokar och handdukshållare och toalettpappershållare.

Nu ser det ut såhär i min underbara mys/arbetshörna:




Idag har vi haft ett helt underbart väder! Solen sken som aldrig förr, därför tog jag och Emmelie en promenad ner till stan efter vår morgonrunda och Rolands borr... Vi var glada! Tänk att vädret kan förändra ens livsglädje, endast genom att skingra molnen och släppa förbi solstrålarna.


Kommentarer
Postat av: ebba

mysig myshörna!! önskar ätt vår värd va så nice alltså.. här får man vara glad om han ens svarar när man ringer!

2008-09-09 @ 21:23:02
URL: http://ebbalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0