Liten men tuff...

Precis så kan man omtala min älskling. Ja, då pratar jag inte om Patrik. Han är bara min sötnos.. ;)

Med sina nya kläder ser älsklingen helt underbar ut (TACK MAMMA OCH PAPPA!!!):





-----------------------------------

Åh, jag har lite småångest över Viggos dop 4:e oktober! Jag har inte alls pengar för att åka ner till dopet i Göteborg!!! Hade det varit i Stockholm hade jag varit överlycklig OCH haft råd - men nej, ju längre söder ut man ska åka desto dyrare blir det. Gosh, människor hittar alltid vägar - gamla som nya - att krama ur de sista slantarna ur folk! Därför kommer jag antagligen bara få nöja mig med att träffa lillkussen i huvudstaden, och INTE på hans dop. Lilla underbaringen! Jag VILL!!!!! (Ge mig pengar, någon?)

Kommentarer
Postat av: Minna

JAG VILL OXÅ HA BLIXT!! :(

Kanske jag ska se om det där med tidig julklapp funkar på mina päron oxå...

2008-09-09 @ 23:24:53
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Mamma Längvik

God Jul, Älskling....!

2008-09-10 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0