Jag är på gång...

Igår red jag för första gången på fyra år, helt sjukt vad man använder för olika muskler till olika sporter! Mina ljumskar mår inte det bästa idag, ändå ska jag, Annika och Emme ut och springa en liten runda runt Grisberget nu!!

Imorgon kommer jag ha ont...

------------------------------------------------------------------

Uppdatering:
Det var jobbigt, men sjukt skönt! Vi sprang mellanrundan på 3,5 km. Annika körde intervaller, så henne tappade vi i början. Emme dog i uppförsbacken, men återupplivades i nedförbacken. Jag sprang hela vägen, och jääävlar vad skönt det var att röra på kroppen igen! Det enda jag tänkte på var: Jag behöver det här, så att jag ska klara av att kunna rida ett helt pass...

Nu: försöka få tag på Roland.

Kommentarer
Postat av: Robin

Du får inte ta ut dig för mycket. Det är innebandy ikväll också!

2008-09-08 @ 10:35:56
URL: http://lufsludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0