Indesign, in my ass...

Sitter på en helt uuuunderbar Indesignföreläsning. Programmet är ganska roligt att sitta och jobba i, men just nu har vår lärare föreläsning. Inte lika roligt.. Igår satt vi i programmet mellan 9 och 16 - DET var jobbigt! Jag och Slemmet var ganska trötta och gick på uppåttjack hela nedförsbacken hem.

Resten av dagen spenderades i soffan, tvättis och på vift på både Coop, ICA och Bäckis. Emmelie var helt fascinerad av porttelefonen på Bäckis och startade - endast genom några knapptryckningar - en symfoni bestående av hälsningsfraser.

Jag kunde inte sova i natt heller. Det spökade i min lägenhet. Det tisslades och tasslades och flyttades på saker. Till exempel spelade herr Spöke på min gitarr. Det lät inte så fint, vilket han nog förstod då spelandet upphörde efter några sekunder. Men jag trivs trots allt i min lägenhet, även om min puls är något högre om kvällarna än vanligt...!

Nu är det bara fyra timmar och 45 minuter kvar till min taxi går härifrån, och lite mer än åtta timmar till jag träffar min kärlek. 

Kommentarer
Postat av: Emmeslemme

Jag kommer sakna dig my love. Och ja, jag ska glömma att vattna dina blommor :)



Fan Sanna, jag kan inte sitta här längre. Håller på att bajsa på mig.

2008-09-19 @ 11:12:24
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Minnis

Sannnaaaaaaa.. Är du för käääääääär för att blogga?! Hihi

2008-09-21 @ 21:01:50
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0