Förlåt, manliga bloggläsare!

Förlåt om mitt föregående inlägg skakade många manliga läsare med det äcklande språket. Mens, mens, mens! Jag säger som Minna: det är lika vanligt som spott!

Idag mår min kropp i alla fall bättre, för er som undrar..?

Natten bringade inte mycket sömn. Jag vaknade varje hel timme mellan 01 och 07. Klockan ringde 07:15. Körde Totte till Kallax i hans bil. Körde till kåren. Hade ett sjukt slappt möte med Minna, Alex och Emme. Gjorde ungefär allt vi skulle, har lite kvar. Åkte ner på stan och strövade runt lite med gänget -Alex, skulle inte handla något mer än fingervantar. Köpte ett par stövlar, två par fingervantar - varav ett par har jag gjort om till "fotovantar" - och en efterlängtad sjal från Indiska som jag har spanat in i några veckor. Allt för mindre än 350 kronor. Okej? Okej!

Sånglektionen gick bra. Första för denna terminen och första med Mira. Underbara Mira som sjunger som en ängel, helst soul - vilket jag får prova på i min första läxa! Ser verkligen fram emot ett helt år med henne! (Och ett stort tack till Marre för grundutbildningen!)

Vet inte om jag har skrivit om jag har skrivit det, men jag ska till Stockholm på fredag!!!!!!!!!!!!!!!!


Mitt hjärta bankar fortfarande lika hårt, om inte hårdare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0