För kär? Eh, ja!

Har precis avslutat en helt underbar långhelg hos Honom. Därav mitt blogguppehåll på fyra dagar - förlåt mig, men jag var helt enkelt för upptagen med att utnyttja tiden hos Honom till annat än att vara inloggad på publishme.se. Så, vad har nu den här underbara helgen bestått av?

(Här kommer ännu en lista till min bloggsamling:)
* Han lagade middag, två gånger - inklusive efterrätt.
* Vi träffade Larran för en fika.
* Han spelade sin första innebandymatch i Djurgården och var jätteduktig!
* Jag lekte med Nikon under Hans uppvärmning och match.
* Vi träffade Philip och Anna María, gick på restaurang - min nya favorit, efter Mhenam då - och bio. Såg Tropic Thunder - se den!
* Vi åkte till Odenplan och träffade Augustin, Håkan, Viggo och Bico. Man kunde höra Viggos bronkit tydligt, lite läskigt. Annars var det sjukt mysigt. Blev bjudna på vääärsta goda brunchen - pannkakor, smörgåsar, kaffe, nypressad apelsinjuice mm, jag fick mata Viggo med nappflaskan (han är tre månader), Han stod och flinade åt mig, och vi tog en promenad förbi Astrid Lindgrens terass.
* Han visade mig Lugna Promenaden, vi hittade en stor, spegelblank sjö, och jag fotade lite.
* Jag träffade Linn, Vickan och Hasse. Vi gjorde stan. Vi lagade tacos och bjöd in Peter. Sedan kom Lisa och Hanna. Till sist Han. Vilken sjukt spontan och lyckad dag! Bland den bästa på länge!
* Vi har gosat, pussats, kramats, sovit, hållt hand och bara varit så nära varandra som det bara går.





Jag känner en person som tar priset i att vara den känsligaste personen som traskar omkring på Sveriges asfalt. Ingen känner henne så bra som jag. FAN vilken grinolle jag är, när det väl gäller att hålla tårarna inne går det bara inte!



Min underbara, älskade vän. Du är så mycket starkare än du tror. Att göra det du gjorde i helgen kräver så otroligt stort mod, men samtidigt tänkte du på dig själv och bara dig själv. Jag avundas dig för den person du är och jag kommer alltid att älska dig just för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0