Det luktar Kappa..

.. men jag har börjat vänja mig nu vid pappersbruksdofterna. Jag gillar dem till och med lite. Det känns i luften att man är i Piteå, och här trivs jag ju - så det är väl rätt så logiskt att jag gillar Kappa-lukten?

Imorgon.. IMORGON! Imorgon: 80-90-talsfest med svenskt tema. Det innebär med andra ord: Duktiga musiker på scen som spelar ORUP, UGGLA M.FL. Kan det bli bättre? Förförfest med kvinnorna i mitt liv hos mig, vilket innebär drinkar drinkar drinkar. Förfest samt inflyttningsfest ihopslagna till ett hos Chrill-i-dill! Eeeeh, tror ni att jag är...


PEPP?!?!?!?!?!

Svar: Ja. Rätt så. Ganska. Eller vad dillrar jag om egentligen? Jag har varit pepp sedan igår! IGÅR GOTT FOLK!! Se där, mitt pepp-innan-fest har åter infunnit sig i min kropp. Hela helgen förresten. Klockrent! Fredag - kåren. Lördag - Kalles. Söndag - fota Martin (en av killarna jag åkte med till EM som är här och hälsar på Andy) och Sara Slampie.

Nu: Hitta på någonting i en timma, som jag har lovat Martin att jag ska vara vaken i, eftersom han vill komma och säga hej.

Paaaaaaaaaaaaaaaatrik - varför är du inte hemma än?

Kommentarer
Postat av: Minna

Nu tycker jag du var lite svamlig. Haha men du är bäst! Om jag kommer ihåg så tar jag med en form åt dig.

Puss

2008-09-26 @ 08:27:34
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0