Congratulations!

Idag hade vi våran första heldag i skolan.. Det gick bra trots att tiden segade sig fram första timmarna innan lunch, då vår föreläsare i InDesign och redigering förklarade vad ingress, brödtext och mellanrubriker var för något - som vi lärde oss för exakt ETT ÅR SEDAN! Well, well, well... När vi väl satte igång med InDesign höjdes livsglädjen ett snäpp. (Jag har börjat använda "livsglädje" för mitt state of mind, men var inte oroliga om den är låg - jag översätter inte ordet bokstavligen...)

Idag fyller mamma, Ninni och Annikas pappa år! Grattis till er alla tre!
Mamma fick en födelsedagssång á la Pite-yo! Mamma tackade genom att skrika "Thank you, Pite-yooo!" Hon är rätt cool... Tyvärr hade mami glömt att hon ville ha en riskokare i födelsedagspresent, så hon fick istället en alldeles egen innebandyklubba! Woho!

Nu ska jag äta ett äpple, innan jag och Totte drar till Norrfjärden för veckans bugglektion.

Right, jag har fått min tidiga julklapp nu - visar bilder på hela kittet senare!

Kommentarer
Postat av: ebba

Haha!! jag e grymt avis på att buggkurs ingår i din vardag!! sjukt kul juh!!!! schysst present din mamma fick alltså!

2008-09-09 @ 21:20:16
URL: http://ebbalotta.blogg.se/
Postat av: Mamma Längvik

Mmmmm.... jag är jätteglad för min alldeles egna klubba, faktiskt! :-) Riskokaren kan pappsen önska sej när han fyller år... hehe.... Kr@m

2008-09-10 @ 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0