Bakisdag - utan alkohol föregående dag!

Mmm, har haft en superstörtskön söndag. Precis som de ska vara här på Ankars.

Vaknade vid 10. Funderade på att gå upp, men kände mig fortfarande trött. Måste varit sockerchocken från igår. Somnade om och sov till 11.45. Läste till 13. Ringde Patrik. Åt frukost. Ringde Sara. Hängde med Sara, Elli och Ofelia tills nu. Vi har handlat, jag har gjort egen pizza, vi har sett två filmer och hunnit med en kort promenad med bäbis-Ofelia.

Tänkte boka flygbiljetter snart till och från Stockholm. Ska bara kolla med David om han ska åka samma som jag, så kan vi boka tillsammans.. Planerna för helgen i huvudstaden börjar ta form. Fredagen: Till Nilles studio en sväng innan vi åker hem till Fisksätra. Lördagen: Kanske träffa Larran som är uppe för Coldplay och jag är hur avundsjuk som helst! Söndag: Äta brunch med Håkan och killarna. Måndag: Träffa Hasse Hunk, Vickan och Linn.

Mm, det kommer att bli en superdupertoppenhelg!


Någonting annat som är superduper - kolla in denna videon!

Kommentarer
Postat av: Minnis

Pink kan vara den coolaste ever! Hur blir man som hon?



Och som svar på din kommentar på min blogg. Ja jag ör kär och det kan hända att det är anledningen till mitt låga blogganvändande för tillfället. Jag hade tnkt skylla på att jag är på Ankars och att David inte har internet - men han har fixat det ikväll. Så jag får helt enkelt blogga. Imorn. =)



Puss bäbää

2008-09-15 @ 20:57:52
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0