She-left-you

Om tjugo minuter sitter jag i en bil som tar mig åtta mil söder ut. Snor med gott samvete Holms smeknamn på staden Skellefteå (läs rubriken).
Där spelar två band jag glömt namnen på, Slips tror jag ett hette. Anyway, norrlands mest kända dansband... Jag ska bugga!
Tar med mig kameran och ett enbensstativ, och hoppas på att få massor av fina bilder. Tar även med block och penna, ska försöka knåpa ihop någonting kul av det hela!

Klockan två sitter vi i bilen på väg hem till Pite igen, med utslitna vader och hälsenor! Men shit, det ska bli SÅ SJUKT JÄVLA ROLIGT! Synd dock att Totte inte kan åka med, men jag får väl dansa med min andra danspartner - Emil! :)

Imorgon kommer Minna och jag ska åka och hämta henne på Kallax! My love is back, och vi ska se Stjärnor på is och dricka te och gråta och skratta. Men mest skratta. :) Glöm inte att rösta på Blomqvist imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Minna

Du skrev fel. Fagervall heter han!

2008-10-04 @ 16:06:07
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0