Pure as a watch!

Hemma med en mage som arbetar på högvarv för att bryta ner kanelbullen och kaffe latten jag fick i mig på vägen hem från Skellefteå. Dansen var kul, men dansade mest foxtrot - roligt det med! Nu har jag varit med om det, nästa gång drar vi med oss ett större gäng! Nu ska jag sova.
Ännu en dag utan Patriks röst. Eller? Nej, vi pratade tre minuter på lunchen. Just det ja. Jaja, det blir inte alltid som man vill.. Jag vet vem jag ska drömma om i natt i alla fall (samma person som varje natt..)!

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha!! låter så roligt med dansen asså!! buggar du nått??:)

jag förstod inte dt där med kaffet.. går det över om man dricker kaffe lr?? haha, jag e desperat! har fortf ont.. kanske har en hjärntumör!!!:O

2008-10-04 @ 06:18:50
URL: http://ebbalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0