I think nobody knows

Mira gav mig en helt underbar låt i sångläxa. Pink - nobody knows. Vilket betyder att jag får ta i och skrika lite, precis som vi gjorde sist. Jag fick en jättekick av det! Sjukt kul!

Igår var jag ledsen. Det verkar som att de flesta börjar få en släng av höstdepression. Jag som aldrig haft det tidigare.. Men igår skrev Minna några rader på Facebook, och jag började störtböla! När jag la mig i sängen för att sova kom allt över mig igen, och jag började gråta. Tror att det är hemlängtan blandat med Patrik-längtan. Det var längesen jag hade sån hemlängtan. Det har alltid gått bra innan, jag vet ju att jag ska hem snart i vilket fall. Men nu ser jag inte mina föräldrar på en månad till, Staffan träffar jag till jul och Nenne kommer kanske kanske upp till Stockholm i november.. Anyway, jag letade upp min dagbok från i september förra året till februari. Nu mår jag mycket bättre, och jag fullkomligen älskar att jag har skrivit nåt så "töntigt" som en dagbok. Dags att rycka upp sig, och förhoppningsvis höll depressionen i sig i bara en dag!

Kommentarer
Postat av: PAPPS

Vet du hur snabbt en månad går eller!!vi kommer upp snart, å det skall bli kanonkul. Mycket jobb, båten skall upp i helgen, börjar bli riktigt mörkt på morgonen och på kvällen, men vi får hålla humöret uppe, PÖSS PAPPS

2008-10-02 @ 14:05:34
Postat av: Sofia

Hej vännen! Ville bara skriva en rad för att kanske pigga upp dig lite :)

Jag hade kunnat skriva ett skämt men kommer inte på nåt just nu.. Kanske lika bra- mina skämt är inte alltid de roligaste ;)

Hoppas du snart mår bättre!

KRAM PÅ DIG!

2008-10-02 @ 16:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0