Babies!

Jag och Patrik pratade om våra barn igår som jag gjorde på Internet. Vi kom fram till att det är han som har fula gener, så mamma och pappa - ni kan vara lugna. Jag vill ha barn igen, men kanske inte med Patrik.. ;)
Skämt å sido, inga barn än på några år!
Dock försökte jag anmäla mig till vikariepoolen i Piteå, för att få leka med barnen i förskolan - det heter inte dagis längre. Hemma i Kungsbacka behöver man inte haft någon utbildning för att få jobba som vikarie. Jag antar att det inte är någon större brist på förskolevikarier i Piteå, för här kräver de att man haft någon form av utbildning. Där gick det i stöpen. Funderar på taxiförare, men det kostar säkert massor att ta taxikörkort och det är mycket svårare än vanligt körkort.. Någon som vet ett jobb, förutom MAX? (Jag vill INTE steka burgare på Piteås mest populära hamburgerrestaurang!!)

Det är i fråga om kärlek eller död!

Kommentarer
Postat av: Patsy

Du kan ju alltid testa adecco dom har ett kontor i Piteå... :)

2008-10-03 @ 11:34:34
Postat av: Mamma Längvik

ICA då? Det kan du ju... Puss och kr@m från "fula mamman"... (?)

2008-10-03 @ 15:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0