Utexaminerade studenter årgång 2010 - 2 pers...

Idag hade vi föreläsning med Patrik på förmiddagen om opinionsorganisationer och informatörer... Det resulterade i diskussioner om att kanske läsa annat. Yrket informatör handlar mest om att ljuga. Tvärt emot det journalistiska arbetet. Dock tjänar man bättre och har bättre arbetstider då man arbetar som informatör. Jag och Feeedooo är de enda i klassen som vill bli journalister nu mer. Woho, fan va vi ska fira efter att våra tre år är klara!
Det är en hel del som ska sluta i klassen, några helt klara och andra spekulationer. Tråkigt blir det i alla fall, men det är väl sånt man får räkna med!

På en och en halv timme har jag hunnit med att göra matlådor och äta, hängt i tvättstugan, sprungit och duschat. Nu tänkte jag se en film innan jag ska slöläsa lite kurslitteratur.. Igår fick jag inte gjort så mycket. Emme kom upp till mig på morgonen, vi läste en timme med ett x antal uppehåll för asgarv. Lunchen snodde vi av P: kantarellsoppa. Till den blev det Jalla Jalla. Jag ÄLSKAR scenen där det ringer på hos "Lisa", hon ser en badanka med ett snöre, följer det och hamnar på en filt med tända ljus runt omkring, med sin pojkvän väntandes med champagne. Romantic! ...........
Efter filmen var det meningen att vi skulle läsa lite till, det slutade med att Emme somnade i drömsoffan och jag i sängen.. Kvällen avrundades gråtandes till Ladder 49 och ett bad. Mys!




På måndag har jag och P 6 månader! 6 MÅNADER!!!!!!!! Gaaalet! Men vad ska man hitta på? Hjälp! Någon?



Kommentarer
Postat av: Emme

Haha jaa, shit vad smal du är! Världens minsta plask :)

2008-05-20 @ 18:06:55
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Pats

Kreativa grejer! Det är bra skit. Och uppklädd finmiddag för två hemma (Billigare). Man är dålig på att klä upp sig.

2008-05-22 @ 11:49:22
URL: http://patsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0