Plugg plugg plugg...

Idag har jag läst ut en bok. Heja mig!

Nu nu nu nuuu vill jag få reda på hur jag jobbar i sommar så jag kan börja planera lite. Spontangrejer i all ära, men att ha några små guldhändelser inplanerade under den annars så händelselösa arbetsvardagen lyser alltid upp! Varje gång!


Jag tycker lite synd om mig själv. Jag börjar tycka mindre om det där med SMASK och allt jobb som alla lägger ner på showen. Och med alla menar jag P. Jodå, nog är jag liite stolt att han är general och får ihop det så bra. Men det är mindre än två veckor kvar innan jag åker hem, och han kommer hem sent och går upp tidigt på dagarna. Ungefär 8 timmar får vi tillsammans varje dag - varav 7 sover vi.


Nu är det Vänner på TV. Sen Frusna män söker kärlek. Sen Grey's. Och Sara & Emme i myssoffan. Just like old times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0