Michel.

I januari i år började jag ta sånglektioner med Marielle. Mest för att vara så förberedd som möjligt inför SMASK. Ikväll var det konsert med sångeleverna i Metodik 1. Där ibland fanns lilla jag. Låten jag sjöng heter Michel, och det är Anouk som har gjort den.. Sara grät (som vanligt) och Fia filmade. Emmelie satt och log, och Patrik var orolig. Troligvis mest för att jag sjöng "till" ett ex. Eller jag och jag.. Texten går ju så! Men jag förklarade efteråt att läget inte alls var så. Han blev nöjd. (Jag sjöng även "Someone else has stolen my heart"...)
Det gick bra. Marre slog mig. Men det gick bra. Fia fick gåshud när hon kollade på videon. Jag vågar inte se den än. Ska nog vänta några dagar. Eller se den imorgon. I vilket fall som helst är jag nöjd, och mamma kallar mig hennes stjärna. Patrik också. Me likey. Jag och Carls ska kanske (antagligen, om vi får) sjunga en duett på Kick-offen på NolleP. Time of my life. Erik ska bara ta fighten med självförtroendet. Jag tror det kommer bli topp!
Annars händer det inte så mycket. Pluggade några timmar idag. Fortsätter imorgon. På fredag är det Pensionärsfest på Kvarters, lokalen på Ankars. Tjejer blir gubbar, killar blir gummor. Alla blir attraktiva och sexiga. Not. Men det blir kul. Jag ska ha käpp med halkpigg, gubbrallor, hängslen, skjorta, slips och en beige fleecebasker med öronlappar. Hottest at Ankars.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Slog o slog! =)
Det var ju efter genrepet hörröö
Det låter som att jag slog för att det var dåligt,
Du var ju grym igår kväll! woho!
Puss! =D

2008-05-15 @ 11:44:21
Postat av: Fis

Vi kommer inte kunna sjunga kung i baren. Det är tre som skickat in att dom vill sjunga den och vi var inte först! sry

2008-05-15 @ 13:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0