Go for it!

I juni övertar jag Patriks lägenhet, med blandade känslor.. Men det blir bra, jag trivs ju här! Faktum är att jag ligger i soffan här i lägenheten just nu! Ett dubbelavsnitt av Sex and the City har precis avklarats, och innan det både Frusna män söker kärlek och Grey´s.. Jag började ett nytt liv idag, jag var ute och sprang med Emme. Det var skönt. Jobbigt, men skönt. Vi stannade inte en enda gång, och hade ett bra tempo genom hela rundan. Duktigt!
Nu tänkte jag se en film innan jag ska sova. Patrik övergav mig för fotboll, men vad ska man göra? De är ju killar...


Kommentarer
Postat av: Emme

HAHA töööööööööööööönt. Moggiiiiiiiiiiiiis. Ditt förra inlägg är ej snyggt! ;)

I dag har vi haft en skön dag Sän. Nu hoppade du precis i mitt badkar och jag saknar dig typ :)

2008-05-09 @ 17:03:46
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Holm

Grattis till lägenheten, eller vad man ska säga :D.

2008-05-10 @ 12:59:56
URL: http://holmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0