Filmen..

Fia filmade mig igår under konserten, den ligger uppe på Facebook nu. Underbara Marielle körar! Check it out!

Ikväll är det barlagsfest, som vi senare slår ihop med cafélagen på kåren. Så det blir gratis tapasbuffé och happy hour som gäller! För övrigt har mitt plugghumör legat på noll... Men jag har skrivit fyra av sex sidor hittills, så jag ska nog hinna klart innan söndag - mitt och Emmes deadlinedatum. Så jag tar eftermiddagen ledigt och slappar här istället. Kanske ska ta en promenix runt Norrstrand, pallar inte att springa med bara en sallad i maggen. Tar nog med mig kameran med, det är så fint väder!

Snackade med drömMickan förut, med skrikande barn i bakgrunden. Hon kommer hem i september. I 9 månader har hon varit från Sverige, och mig. Saknar henne.

Nä, nu går jag ut!


Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Låter som Du har roligare som * i Piteå än Mickan som aupair i USA... hehe...
Puss puss

2008-05-15 @ 19:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0