Du äger, han suger

Okej, ni har tjôtat om att jag ska berätta om måndagen, så här kommer en snabb resumé:
Efter att jag hade flyttat klart och Patrik städat upp det sista efter SMASK, gjorde han drömmiddag (även om jag inte var så hungrig) som avslutades med vindruvor. Under tiden såg vi två filmer: Amelie från Montmartre & Robin Hood - Men in tights.

Janne J var på skolan och föreläste idag, riktigt intressant. Han berättade om olika dokumentärer han gjort, och visade en del. Jag vill bli dokumentärfilmare nu mer!




Skickade en rolig hälsning till morbror Per (som inte är Jannes största fan..!) från Janne, där han säger typ:
- Hej Per, jag hör här av din kompis att du tycker om mina program. Jag är stolt. Tack, hej då!

Pers svar:
Du äger
Han suger

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Hahaha! Vilken kommentar! Det är Per i ett nötskal...
Puss puss

2008-05-28 @ 16:40:18
Postat av: Holm

Janne Josefsson = Journalistik

2008-05-28 @ 17:45:39
Postat av: Minna

Alltså fy fan vad jag skrattade när jag och Alex hade kommit tillräckligt långt ifrån Janne när du hade gjort inspelningen. Alex hade missat anledningen till att du gjorde det så när jag berättade grät vi en skvätt :D
Snyggt jobbat. HAHAHA

2008-05-28 @ 22:19:52
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0