Dagen efter.

Det är som att luften gått ur mig helt. Jag gick nästan först från efterefterfesten på Kvarters, då var klockan 4, solen hade aldrig gått ner och lokalen var fullproppad. Jag var trött på kvällens SMASK-låtar, trött på att vara trevlig, trött på att vara trött. Jag gick och la mig. Patrik kom inramlandes halv sju, absolut inte den sista från stället.. Vaknade 9 av att Patriks klocka ringde, vilket han inte märkte.. General-arbetet var inte färdigt på långa vägar.. Klev upp ur sängen vid 13, underbara sovmorgon!

Gårdagen var grym! Rätt låt vann, för en gång skull! Rosa Kalsonger, dessa rosa kalsonger! Helt underbara! Och självklart från Pite-Yo! Lyckliga, glada och lulliga byttes Norrmalmia ut mot Stadshotellet där festen var på två våningar! Nedervåningen hade mer drag, men spelade varannan SMASK-låt, vilket jag tröttnade på rätt så fort.. Men det var kul ändå! Massa nya ansikten, trevligt folk och röj! AnnaLena röjde i vanlig ordning på dansgolvet!

Nu ska jag gå över till Patrik och ha en lugn kväll, sista kvällen hans sällskap är här.
Imorgon ska jag och Emme packa ihop min lägenhet och plugga samtidigt. Får väl se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Det var nog bättre musiktävling i Piteå än vad som visades i SVT... Enda behållningen var Björn Gustavsson!! Puss på den grabben...
Var rädd om Dej - snart är det sommarlov - puss, puss

2008-05-26 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0