Återträff & ett husdjur rikare!

Klassmedlemmarna i Journalistettan har under året glidit från varandra. Det syns kanske inte utanpå, men sammanhållningen vännerna hade efter NolleP bleknade snart bort och grupperingarna var ett faktum. Efter en diskussion tog vi tag i detta och bestämde oss för att ha en sista klassfest innan sommaren. Grillning på Ankars står på fredagens schema, innan vi firar Erik och Annika som fyller år idag (27, respektive 22)! Efter firandet vandrar hela gänget till kåren, där årets sista fest hålls - BARTÖMNINGEN! Det blir drag med andra ord...

image183

Satt precis ute i solskenet med ett gäng flickor. Försökte läsa, men Soduko var av mer intresse.



Lina Åström har gett mig sin hamster, om den överlever sommaren i Helenas sällskap! (Mamma, jag vet! Men en hamster är bättre än en katt, som jag har varit inne på ett tag!) Hamstern heter Kissekatten, men den får troligtvis ett nytt namn när jag skriver på ägarbytet i augusti...

Kommentarer
Postat av: Ebba

åå va härligt! då e det snart sommarlov för dig då! Jag har ju inget eftersom jag pluggar över sommaren, mn e hemma över drygt 2 veckor. Ska vara lite i belgien, mn det mesta iborås eftersom jag ska jobba. Så självklart hinner vi ses! planerar att vara i borås halv v. 26 och hela v. 27, som det ser ut nu! nu måste vi planera planera, haha! ska du bli med hamster!? coolt! puss puss

2008-05-30 @ 18:35:04
URL: http://ebbalotta.blogspot.com
Postat av: Emme

Han sa visst hej!

2008-05-31 @ 04:56:01
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Mamma Längvik

Jaja... vad säger man? Hamstrar har vi haft förut och de är inte speciellt kul: springer runt hela natten och sover på dan... går inte att få rumsrena... buren luktar... lystrar inte till sitt namn... går inte att ha lösa i lägenheten, för då hittar de alltid ett ställa att försvinna på! Phu..! Säger bara: Lycka till i augusti om den finns kvar efter sommaren!

2008-05-31 @ 13:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0