Yey!

Ett kort inlägg!

Jag är phösare tillsammans med Fia, våran överphösare heter Sebastian och han är på praktik just nu. Jag vet inte vem han är, men han är säkert snäll. Vi ska piska utbytesstudenter i lite mer än en vecka. Det kommer bli kul. English all the time! Woho!

I helgen var det orkesterrep, och jag vill bara meddela att våran underbara och älskade låt låter (haha) grymt! Tack Venla än en gång för det underbara arret! Just det - kolla in SMASKs hemsida!

Dagen har gått i ett, och jag förstår inte hur jag fortfarande har energi att andas... Vi har haft redaktionsövning 9-16, vilket har varit jättekul men stressigt. Vi har levererat grymma texter, + att jag har varit fotograf med ett av skolans presskit - skitkul!! Efter dagens skola har vi haft ett tv-möte i en timma, innan vi hade phösarmötet.. Gosh, I don't get it!

Nu: Hemtenta.



Jag kommer slockna fort inatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"låt låter" - BADABADAM, PSSSCHH!

2008-03-10 @ 20:42:38
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Ebba

Det e full fart på dig sanna!! Men allt låter as kul verkligen!
Som du läste ska jag stanna kvar här så nu blir det nonstop NY
minst 1 år:) Kom hit å hälsa på!
puss å kraam

2008-03-11 @ 03:15:35
URL: http://ebbalotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0