Mmm hemma!

Lugnet har infunnit sig i min kropp. Efter nästan en hel vecka hemma kom jag tillbaka till Pite i måndags, med känslan av att jag ville tillbaka. Veckan var helt underbar! Jag träffade bland annat tjejerna, åkte till Grötö med gänget, hade släktkalas med hela 24 personer och tre hundar och fick några myskvällar med familjen. Hur bra som helst! Det enda jag saknade i Piteå var mina vänner, och Patrik såklart!
Vädret har varit... omväxlande. När vi vaknade upp på Grötö på söndag morgon var det vindstilla, solsken och bara lite kyligt. När vi väntade på färjan till fastlandet simmade en svan fram till oss. U-N-D-E-R-B-A-R-T!


Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

U-N-D-E-R-B-A-R-T att ha haft Dej hemma!
Puss puss, M@mm@

2008-03-27 @ 15:08:43
Postat av: Emme

Våra inlägg ser nästan likadana ut. Och det utan att jag läst ditt innan jag skrev igår. Läskigt? Neeeee jag är absolut inte förvånad! :)

Kommer till dig när jag är klar! PUSS hjärtat

2008-03-28 @ 16:25:22
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0