Fest och rep!

Igår hade vi fest hos mig, alla gick ut innan elva. Jag hade ont i halsen och stannade kvar hemma med Fia, David och Patrik. David tog en taxi ner till stan efter att vi (jag och Fia) städat upp lite hos mig. Det stank öl i min lägenhet när jag kom hem på morgonen...
Kunde inte sova i morse. Låg och vred och vände mig i typ två timmar innan Patrik skulle upp. När han gått hade jag en halvtimma på mig, men den orkade jag inte slösa på onödigt sängliggande. Anledningen till denna oro? SMASK. Jag kunde inte få våran låt ur huvudet, gick igenom dansen 10 ggr i huvudet, oroade mig för hur det skulle gå med min hals på orkesterrepet, osv.
Men oron var bara onödig. Efter tio minuter var vi färdigrepade med orkestern, och min röst höll väl sådär bra. Hostade och drack upp Fias vatten. Dansen gick bra, och vi har nu kommit på att dräkterna som vi dansar i är ALLDELES FÖR VARMA!!! Men det får gå. Så länge vi dricker massa vatten innan och efter uppträdandet och får av oss dem någorlunda bra så ska det nog gå utan att kollapsa!

Ikväll blir det lugnt, måste kurera min hals så bra som det bara går.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill veta vad ni ska ha på er! Jag vill veta vad ni ska ha på er! Jag vill veta vad ni ska ha på er! Jag vill veta vad ni ska ha på er! Jag vill veta vad ni ska ha på er! Jag vill veta vad ni ska ha på er! Jag vill veta vad ni ska ha på er! Jag vill veta vad ni ska ha på er! Jag vill veta vad ni ska ha på er!

2008-03-29 @ 19:56:27
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0