Viggo!

Igår träffade jag Viggo, ett till namn (Karl tror jag det var..), Sverre (efter mordfar) Jarlenius. Världens finaste bäbis - bland annat eftersom Pia gjorde kejsarsnitt (som hon rådde mig till att göra!). Lite moderskänslor fick jag väl, och längtar lite tills det är min tur. Patrik tog ner mig på jorden direkt. "NEJ!!"

På tisdag fyller Viggo fyra veckor. Den lilla underbaringen sov djupt under hela besöket, som blev på Håkans jobb (hittade knappt dit..) istället, så jag fick träffa morbror med. Trevligt! Pia, Håkan och troligtvis Viggo med blev underbart glada för våra presenter - en body-skjorta, ett par jeans, mysbyxor, marinblå-vit-randiga strumpor och en marinblå-vit-randig body med en fyr på. Allt för en sommar på västkusten!



Emme och jag shoppade lite resten av dagen.. Vi köpte likadana solglasögon och chinos, och så köpte jag ett turkost skärp som jag ska ha till min klänning ikväll - ska till någon vän till Patrik som jag aldrig träffat. Hoppas på att han är lite roligare än de andra Gävleborna....


Kommentarer
Postat av: spaceylisie

Kejsarsnitt? Du vet att mortaliteten ökar i och med ett sådant? Att det medför fler komplikationer? Äh, ge dig, är man fullt frisk och ungen likaså är det bara fjolligt att bli snittad! :D

2008-06-28 @ 21:30:28
URL: http://spaceylisie.blogg.se/
Postat av: Emme

Om du älskar mig så snor du ungen.

2008-06-29 @ 10:00:05
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Mamma Längvik

Kul att se nya bilder på Viggo! Och ha det kul i Gävle... Puss puss, m@mm@

ps

Det får gärna dröja innan jag blir mormor!

2008-06-30 @ 08:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0