Phösarfest & bilder från bartömningen

Igår hade vi phösarmöte + -fest. Alla var rätt så sega från början, men kvällen artade sig. Två gånger under kvällen funderade jag starkt på att gå hem och lägga mig, men det kom alltid någon som ryckte upp mig och delade med sig av lite energi. Kvällen bestod av lekar, lekar och åter lekar: Ett, två, tre - rött ljus, "en boll", någon fransk skicka-vidare-burkar-lek, levande djurmemory och Under hökens vingar - kom. Lite nostalgi, och riktigt kul!
Det var dock inte riktigt lika roligt att besöka Kvarters dagen efter (läs: idag) för att städa.. Jag, Åsa, Christer och Emmelie var de enda tappra själarna som ställde upp för gänget! Det gick på mindre än en timma. Vi fyllde en sopsäck med pantburkar, torkade upp intorkat vin/öl/cider och plockade rent runt om lokalen..


Såhär såg det ut innan vi började städa idag!

Klockan två var det loppis i samma lokal som vi spenderade gårdagskvällen. Jag fick äntligen bort min dammsugare, Carls är nu mer den lyckliga ägaren till min coola Elektrolux-dammy!

Här kommer några bilder från bartömningshelgen:



Och nu slutade uppladdningsgrejen att fungera, så jag får be om att få återkomma med fler festliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0