Mer student!

Igår var vi på två studentmottagningar! Först var det min halvkusins, Lisa, som gått på Det Seglande Gymnasiet. De kom inseglandes till Stenpiren i Göteborg - det var deras "flakåkning". Annorlunda och jättefint!
På den mottagningen åt jag grymt mycket, Lisas mamma är riktigt duktig på att laga mat!
Därefter åkte vi till Kålltorp (tror jag det var.. Påväg mot Kamratgården), där Nennes mamma Susanne hade en mottagning på en restaurang/krog - Michelangelo. Det var trevligt, satt och drack gratis vin hela kvällen tills pappa tyckte att det var dags att åka hem. Så vi sjöng oss igenom hela Göteborg och Kungsbacka - jag, pappa, mamma, Nenne och Eric.

Nu ska vi alldeles strax ut med båten, ska ligga över där inatt, så min kamera ligger och laddar för att jag ska kunna ta massvis med foton! :) Ska ta mitt första dopp i det RIKTIGA vattnet idag, nämligen havet på Västkusten!


Ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0