Med hela ICA vid mina fötter...

Första dagen på jobbet idag. Upplärning till kassaledare. Det kommer nog gå bra, kul att få göra någonting annat i kassan för en gång skull (basa över kassapersonalen!). Började dock på den lugnaste dagen i månaden - dagen innan löning, men det var nog tur det, eftersom det är så sjukt mycket nytt att tänka på.. Det blir kul när jag kommer in i det, allra mest för att jag kan slänga alla tråkuppgifter på Jonas, mohahahahahaaa...


Grattis till Patrik som har fått praktikplats klart inför hösten. Stars on ice tror jag det heter, vilket kommer att innebära direktsändning på lördagar och förberedande jobb på veckodagarna - som jag har förstått det. Skönt att veta vart man har honom, och att han är i samma land som jag (var lite rädd för att han skulle plugga i USA eller liknande..). Huvudstaden är ju inte så pjåkig, jag och Elli kan ju resa dit tillsammans när hon ska till Slampie!

Hrm, hör ju själv det taskiga försöket till att övertyga mig själv.. Tur att Piteå inte har allt för mycket att erbjuda (no offence..)!
Hörde för ett tag sen att jag nog inte var klippt och skuren för ett långdistansförhållande.
Först blev jag lite ledsen när jag insåg det faktumet, men sedan lades kämparväxeln in efter ett peppsamtal från herr Eriksson. Så fan heller att jag inte är klippt och skuren för detta!! Jag är fan FÖDD till ett liv i ett långdistansförhållande!!!








Tur att det bara är två år....

Kommentarer
Postat av: Minna

Klart du fixar långdistans, det är jättekul! Haha... Hrmm.. okej, det är verkligen inte kul men det går om man bara vill. Och ni har ju en härlig grund att stå på!

Nemas problemas för er I can tell you.



Och uppdatering om midsommar kan du få, på telefon =)



puss stumpan och jobba lugnt

2008-06-24 @ 18:53:32
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Slemmet

Klart du klarar! Stockholm är inte långt bort och tiden går fort :) Vi kan börja dela säng om du vill ha någon att skeda med ;)



HAHA, när du börjar jobba har jag typ bara en vecka kvar :) Ses på fredag my love.

2008-06-24 @ 23:39:24
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0