KLAAAAAAR!

Nu äntligen har jag sommarlov! Tentan var jobbig, men fortfarande lättare än vad jag trodde.. Eller ja, jag vet ju inte om jag gjort rätt, men känslan säger mig att jag är på rätt väg i alla fall. Nu kan jag slappna av i sommar, inte tänka på annat än sol, bad, värme, vänner, alkohol, musik, foto... Och allt annat!

Jag har fått en kusin idag! Lilla Viggo är 49 cm lång och väger 3405 gram. Han har blont lockigt hår.. Från morfar kanske..? Eller farfar som det blir för honom! Välkommen till världen!

Nu ska jag få hjälp av Patrik att packa det sista i min väska. Antar att jag får sitta på den medan han drar igen dragkedjan...

Är på Göteborgsk mark vid 22 ikväll, trött och sliten antagligen, men lugn. Nu är det sommar. Basketbollen slutar aldrig studsa utanför fönstret.

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

- Grattis till ditt första Pite-år! Bra jobbat!! Vi hämtar dej om ett par timmar och kommer att rå om dej hela sommaren!!!

Puss puss

ps: Äntligen en tjej till i huset... phu!

2008-06-03 @ 18:42:09
Postat av: Holm

Säkert många i Göteborgstrakten som är glada över att få hem dig över sommaren, exempelvis "Mamma Längvik" :). Varit ett riktigt kul läsår Sanna, och vi ses ju till hösten igen, det lovar jag dig!



Då ska vi partaja och leka och snacka och skratta lika mycket som vi gjort hela läsåret.



Vi syns kanske till sommaren. Det ska ju bli västkustparty!

2008-06-03 @ 18:51:21
URL: http://holmen.blogg.se/
Postat av: Patsy

Min brorson heter Viggo :D fast han är mörkhårig och alldeles rakt är håret. Vilka motsatser med samma namn :D

2008-06-07 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0