All my bags are packed and I'm ready to go.. again..

Imorgon går mitt tåg från Göteborgs central klockan 06:02.
Destination: Stockholm.
Beräknad ankomsttid: 10:52.

Innan detta ska jag arbeta en sista gång under upplärning, därefter får jag stå på egna ben. Stängningen igår gick bra, som resten av dagen. Det visade sig att jag var en sjuhelsikes rastplanerare! Det är bara att tacka och ta emot, eftersom jag jobbar grymt mycket stängning, då man planerar nästa dags raster. Och detta kan vi sätta i en liten parentes, eftersom det var min resa jag tänkte skriva om.. Man blir så ICA-skadad efter två dagar på jobbet. En till parentes: Jag hade glömt bort PLU-koden till lösviktgodiset. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra! Woho! Slut på parentes.


Stockholm. Jag ska börja med att traska, eller ta t-banan, till Odenplan, Augustin och sedan Viggo. Håkan jobbar hela dagen och har ingen tid att träffa mig, men det gör inte så mycket. Är ju där för att hälsa på min snart en månad gammal lillkusse! (Kanske tar en sväng med älskade drömBico med!) Efter min visit och avdumpning av bebispresenter ska jag träffa älskade Emme. Luncha och butiksspring med mina väskor blir det nog, om jag inte dumpar dem redan på T-centralen när jag kommer.. Anyway.. Efter att huvudstaden är avverkad är det dags för en busstur på två timmar norrut klockan 17.
Destination: Gävle
Beräknad ankomst: 19:00.

DrömAnnaLena kommer och hämtar mig, så åker vi och hämtar Patrik på Max. Hon har gjort tacopaj till oss som vi kan värma. Kanske hur bra som helst! (AnnaLena är Patriks mor.)
P har tagit hela lördagen ledigt, världens bästa, så att vi kan hänga hela dagen. Får se om det blir fest eller mys på kvällen. Jag propsade för alkohol i vilket fall. Patrik kallade mig alkoholist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0