Utmanad!

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:
1. Hur lång är du? - 174 i passet, men det är nerklottrat 172 på Emmes vägg..
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Pensionär.
3. Vad pluggar du? - Journalistik i nya medier.
4. Har du långt hår? - Sparar till det..
5. Vilken hårfärg har du? - Brunt, med självsolblekta slingor! (Snacka om bra hår som ändrar stil och färg allt eftersom åren går...)
6. Sminkar du dig? - Ja.
7. Har du haft sex senaste månaden? - Ja, i början...
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Gula..
10. Har du kysst någon idag? - Nej, tyvärr! ;)

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Absolut! (Tror till och med att de är lyckliga tillsammans efter 25 år!)
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda!
3. Hur många syskon har du? - Ett, Sniffy!
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - Ha det så bra! Puss puss!
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Måste vart nåt avancerat.. Typ spagetti och köttbullar. När jag tänker efter så var det nog just så.. Ja..
6. Hur många ställen har du bott på? -  Vallda,  Waterloo och Piteå.. Så tre!
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Hm.. Man stör väl sig på någonting litet hos alla tre..?
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Mamma.. Nej pappa.. Eller Staffan..? Äsch, alla tre!
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Jag var och handlade med Sniffy på ICA innan helgen..

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?  Till för några timmar sen var jag med Halmstads pärlor och tjejerna!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Andypandy och Martini.
3. Har du kysst nån kompis? Ja, och vilket jäävla liv det blev av det! (Suzanna)
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Jaadå!
5. Vem har du varit kompis med längst? - Nenne.
6. Vem känner dig bäst? - Det måste vara Nenne det med!
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Oj, jobbigt.. Det var väl mer och fler när jag var lite yngre och kaxigare (hrm..), men Suzanna var jag ovän med i en vecka, och då bodde vi tillsammans med en bokhylla som avskärmning om nätterna!
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Beror på vem som har den fula tröjan. Vissa klarar av kritiken mer än andra. Skulle nog helst avstå att säga någonting alls.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Kan hända.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? Tidigare hade jag jeans, ett grått linne och en svart Adidaströja. Nu sitter jag i en schleten Lerkilströja, en vit t-shirt och mina Indiska-bralls!
2. Har du bytt om idag? Som sagt, ja.
3. Favorittröja? Hm, har en del..
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Snygga jeans, en skjorta kanske, eller ett linne såhär på sommaren. Vad som bäst frambringar kroppen!
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Mina kusiner får konstant säckar med kläder..
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Haha, lätt!
7. Har du handlat kläder genom internet? - Yes!
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Nej!
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Crocs! (Fy faan. De kanske är sköna, men snälla!!)
10. Vad använder du för skor? - Helst mina turkosa espandrillos, ska limma ihop dem lite bara..

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - I bråkväg - nej, det är ingen idé. Mer ropa om det är nåt kanske!
2. Klä dig annorlunda? - Hej, här är tjejen med 58 stilar - ibland samtidigt!
3. Vara dig själv? - Tidigare - nej, inte fullt ut. Nu - ja!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Ja, varför skyla kroppen - du lever i den!
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - Haha.. Vågar och vågar. Det är nog mer en principsak att jag inte gör det.
6. Pierca dig? - Ja, lätt! (Vet inte om jag skulle göra det dock.. Skulle inte låta pappsen göra det igen i alla fall. Tror att han är en bloddyrkare.. Det lyste i hans ögon när han tog mina öronhål..)
7. Ge dig på utmaningar? - Självklart! Skulle göra nästan allt!
8. Ha sex på offentlig plats? - Mina föräldrar läser min blogg!!
9. Vara omogen? - Ja. Patrik påpekar att jag är det ungefär varje dag. Påminn mig om varför han är med mig nu igen...??!!
10. Äta småkryp? - Tillhör nog det där med nästan vad som helst!

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - Institutionen för musik och medier i Piteå.
3. Vad är ditt favoritämne? - Tjaa, det är roligt att skriva och göra tv..
4. Snyggaste läraren på skolan? - Tss..
5. Har du bra betyg? - Vem bryr sig om betygen egentligen? (Haha, plugghästen no.1)
6. Tråkigaste ämnet? - Säger som Minna, kursen med Sveriges statsskick som kurslitteratur. Det var väl bra att kunna, för allmänbildningens skull, men det var inte det roligaste jag gjort i mitt liv.
7. Har du skolkat mycket senaste året? - Nej, inte mycket alls. Jag trivs i skolan!
8. Hur tar du dig till skolan? - Går eller cyklar. Har hänt att jag leder cykeln med!
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - Oh, you wish! ;)

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - Är kanske inte den mest allmänbildade människan som stapplar omkring på planeten, så nej. Känner dock igen det.. Eller vänta, är det inte han den där musikern?! (Okej då, jag googlade det..)
2. När tuggade du tuggummi senast? - I bilen efter McDonalds på vägen hem från Halmstad idag.
3. När var du på semester senast? - I helgen. Innan det på EM i början av sommaren! Och Gävle med däremellan.
4. Vilken färg är det på din tandborste? - Rosa och lila.
5. Är ditt hår tråkigt? - Ja, lite.
6. Vad har du för påslakan just nu? - Åh, jag bytte lakan idag, underbart. Nu är de blårutiga.
7. Vem såg dig naken senast? - .... jag.
8. Hur ofta duschar du? - Everyday, once a day. Om det inte är någonting speciellt som händer.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - När jag var liten..
10. När ska du gå och lägga dig? - När Patrik har ringt. Börjar bli nådigt trött nu, men kanske ska uppdatera min blogg om helgen först. Om jag orkar. Har ju trots allt blivit utmanad av Patsy med, så jag måste väl följa mina plikter...

Kommentarer
Postat av: Minna

Härligt att du oxå gjorde listan!!

Vad är Bubbel Roller???

Pusss

2008-07-21 @ 07:48:25
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Minna

Haha jag har ingen aning. Men det kan vara tuggummi. Bubbel roller.. det låter misstänkt.

Det VAR en jättebra helg. Vet inte när jag skrattade så mycket senast. Han är en rolig typ den där David. Och mysig =) Iiihh hihi =)

Pussss

2008-07-22 @ 07:19:49
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Mamma Längvik

Visst var papps i en annan dimension när han fick sticka dej i öronen....! ;)

2008-07-22 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0