Utmanad!

Regler:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

5 saker som finns på din "att-göra-lista" idag?
1. Laga lunch och matlåda
2. Duscha
3. Jobba
4. Köra bil
5. Leta rätt på en superhjältefigur jag kan vara på lördag..

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var elva år då, hade mitt sista sommarlov på Furulidskolan i Vallda. Antar att jag red, spelade fotboll, spelade golf, badade och gottade mig i en ålder då man ska vara cool och inte bry sig om någonting, men egentligen bryr man sig om minsta lilla ord som sades. Det fanns säkerligen med många intriger om vem som fick vara kompis med vem..

Ställen du bott på?
Uppväxt i Vallda och bodde där fram till tvåan på gymnasiet, då jag flyttade ner till Waterloo i Belgien och bodde på Square d'Argenteuil (ett slott) tillsammans med 30 skandinaver. Flyttade hem efter det året, bodde i Vallda igen fram till 2007 då jag backpackade i Asien i nästan tre månader. På hösten flyttade jag upp till Piteå. Nu bor jag i Vallda under sommaren och i Piteå resten av året. Ska bo där - som det ser ut nu - fram till 2010. Därefter får jag se vart mina vingar bär mig.

5 saker du skulle göra om du var biljonär?
Svårt. Skulle troligtvis köpa mig en lägenhet i Stockholm eller Göteborg. Donera pengar till olika hjälporganisationer. Jag skulle plugga klart, men resa världen runt när jag är klar. Göra mycket det jag känner för. Antagligen ägna större delen av dagen åt att försöka urskilja vilka som är mina riktiga vänner från de som bara vill komma i närheten av mitt bankkort..


Jag utmanar: Emme, Minna, Ebba, Robin och Marre!

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag antar självklart utmaningen!

2008-07-22 @ 12:50:05
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Emme

Saaaaaaaaannaaaaaaaaaa, du vet att jag hatar typ listor och grejer. Måste jag? :)

2008-07-22 @ 13:53:57
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Robin

Undrar samma som Emme, måste jag? :P

2008-07-23 @ 21:59:50
URL: http://lufsludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0