På promenad..

.. genom golfbanan. Den dagliga rundan - helst på morgonen innan frukost - tog sin lilla tid idag. Nackdelen med att gå ett varv förbi ängshålen, vidare mot första, andra och tredje tee för att sedan ta grusvägen genom skogen hem är att alla golfare tar sån tid på sig. Ibland har man turen att hamna i en bra och jämn takt mellan bollarna, där man inte är inom träffhåll för de hårda bollarna någon gång under sin promenix. Idag hade jag otur. Det började redan när jag skulle gå förbi sjuttonde hålet. Två grabbar skulle slå ut. Jag stannade för att vara vänlig, då fick de vänta med att slå ut för en gräsklippare. På första hålet, respektive andra, fick jag vänta på två bollar som slog ut - självklart inte samtidigt. Bollen på hål två fick jag vänta på lite senare, då de slog på fairway. Väg förbi dem fick jag stanna för utslaget på hål tre innan det var fritt fram för hemgång. Puh.

Ikväll efter jobbet ska jag åka ut till Styrsö för att ligga på Kalle Anka-kudden hos mormor. Imorgon ska jag träffa Elina och kanske Håkan och Augustin. Viggo har redan åkt vidare från Styrsö till sin mormor, så honom missade jag med en dag!

Nu ska jag packa, laga mat och sedan åka till jobbet! (Och prata klart med Patrik som väntar i telefonen!)

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha vilken sjukt intressant beskrivning av din morgonpromenad! Jag känner att det råder viss bloggtorka? Lika illa är det i dagens inlägg i min blogg. Dammit! =)

Puss

2008-07-23 @ 14:03:33
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Minna

Hallå bruttan! Jag har kollat upp lite hur vi ska ta oss till Slottskogen imorn. Verkar inte så svårt =)

Ska bli skitskoj att se dig igen! Längtar!

Puss

2008-07-25 @ 10:46:47
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0