Jag blir så trött..

Från klockan 20 idag ringde 78 personer av 15 i kassapersonalen och var sjuka. Av de tio jag fick tag på som inte skulle jobba imorgon svarade alla nej. Tur som jag har kom en av alla Elin in på jobbet, så jag kunde haffa henne och fick löst en tid. Jag är glad att jag inte jobbar imorgon. Puh. Självklart var det två självscanningskunder kvar inne i butiken när klockan klämtade 22. Ena hade en vagn för 1500 kr. Den sista fick jouren glira bort till kassan, "Erhm, vi tänkte gå hem nu..", och väl där fick hon en avstämning. Klockan var nu 22:13, kunden hade 105 varor, dvs. 2500 kronor. Vi kunde börja tömningen i samma tid som vi gick hem i vanliga fall. Underbara älskade ICA.

Tack Minna för en underbar lördagsförmiddag!

Tack Larran för en underbar maskerad, jag var hetast på stället! ;)

Sup(port)er-Säni till undsättning:


Imorgon ska jag träffa Anna, men jag får inte tag på henne. Det blir till att gå upp tidigt och fortsätta ringa!

Nu: Sovtime.

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha jag vet inte än vad det blir för dojjor, bara ATT det ska bli så småningom =)



Tack själv för senast! Det var massor trevligt.

Bamsepuss

2008-07-29 @ 01:55:31
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Holm

Rasmus bröder t.o.m. :P.

2008-07-30 @ 03:37:02
URL: http://holmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0