Gitarren och jag

Jag har länge haft en önskan att jag ska bli riktigt bra på gitarr. Det är en önskan som jag har tagit tag i lite halvdant. Jag investerade i en gitarr i höstas, pappa har både en sexsträngare och en tolva här hemma. Min dröm är att jag ska kunna ta med mig den ut på en ö, där vi sitter ett gäng med vänner, sjunger och spelar på en klippa framför en brasa. Det ska vara spontant, som om "Åh, men jag har ju en gitarr i bakfickan!", och så sjunger vi alla olika låtar som vi kommer på hux flux, och jag vet exakt hur man ska spela dem... You wish!

Hittade en video på PHs blogg som får min önskan att bli starkare. Faktum är att jag nog ska spela lite nu, medan mor och far ändå är borta.. Gottegrisarna är på Bruce..

Ta er en fem-minuters-paus, lägg upp fötterna på bordet, armarna bakom nacken och njut:


Kommentarer
Postat av: Minna

Jo jag vet att han är människa han oxå men fy fan vad liten jag kände mig resten av dagen. Skickade ett sms till D som svarade: "ge mig hans nummer så ringer jag och skäller ut honom".

Haha söt!!



jag tycker oxå vi ska hänga mer. jag måste bli bättre på att gå till Ankars.. Iofs bor ju någon där hela lp1 (kanske) så då kan jag ju ha flera där som lockar.

Haha ja det blir nog bra med turnén, om den blir av. Det ger sig!



vet du, jag tror att Alex på riktigt kommer hoppa av. =( Pratade med henne härom dagen och hon verkade inte alls pepp på att börja igen. hon ska med upp o känna efter o känns de inte bra så drar hon =(



Idag blir det Liseberg =)=)=)

jobba lugnt hjärtat.

Puss

2008-07-05 @ 10:11:15
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Patsy

Lägg upp armarna på bordet och fötterna bakom nacken, jajebums.



Ja vi får skaffa ett meddelandesystem, typ som i Bullerbyn. Visst serru korgar och lina - lysande!



Snart Sril-Ankars igen, när kommer du?

2008-07-07 @ 08:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0