Yeey..

Igår hade vi en föreläsning med Ulf Jacobsson, riktigt skön kille från TV4 Stockholm. Han lärde oss allt om kamerans grunder och hur vi bäst skulle filma. Sjukt kul! Jag, Emme, Simon och Robin gjorde ett nyhetsinslag om hur fler och fler elever klämms i hissarna på skolan..

Efter skolan blev jag och Emme intervjuade i radio av Lina, till hennes reseprogram. Snackade om Asien och backpacking.. Kul att man kan vara till hjälp ibland!

Snackade med Mickan över internet, ett otroligt efterlängtat samtal.. Fan vad jag saknar den tjejen, och resten av tjejerna där hemma. Micka har alltid funnits där för mig, och nu sitter hon i USA och leker med sina ungar, som hon älskar som om de var hennes egna! Skönt att veta att hon har det bra, även om jag skulle vilja att hon var här hos mig och fick uppleva allt jag gör!



Åt 78 våfflor - var - med Emme under handbollsmatchen. Ett under att vi kunde ta oss upp ur soffan..

-----------------------------------------------------------------

Vaknade i morse av att Patriks mobil ringde, en gång till av att han snoozade, en gång när han pussade mig hej då och en sista gång när min kropp inte riktigt kände för att sova mer - 13:40.. Underbart att ha sovmorgon, för en gång skull! Emmelie hade redan hunnit med stan och Bäckis vid den tiden...
Har inte gjort NÅT idag! Ska betala lite räkningar, annars har dagen gått åt till lite matlagning - alltid lika kul - och tv-slöande.. Man behöver sånna dagar!

Ikväll är det utgång, vilket jag just nu är otroligt opepp på.. Men det blir nog bättre sen när Emme och Sara kommer hit. Hoppas på en sån där galen förfest igen, innan vi ska till Ella. Utgång blir det nog nere i stan, kåren spelar musik som inte smakar ljuvligt i min mun ikväll.. Kalles har fått tillbaka sitt serveringstillstånd, men kommer nog inte öppna ikväll, eftersom de ska göra om lite. http://www.pitea-tidningen.se/artikel.aspx?artid=91349&cat=1&pageIndex=0&arkiv=False

SMASK börjar närma sig mer och mer. Kan knappt fatta att den låt som jag och Fia skrev på skämt en kväll i höstas just nu håller på att omvandlas till en "hit". En låt som vi ska sjunga inför flera hundra personer, en låt vi ska tävla om! Vi har fått lyssna på den, så långt som Venla har kommit.. Det låter sjukt bra, och vi blev galet pepp! Kunde inte sluta le den dagen, och det blev ännu bättre när vi haffade Elin i korridoren och fixade dansare! Jag ska börja ta sånglektioner av Marre, med start i nästa vecka! Things are starting to happen for real!





Saknar er.

Kommentarer
Postat av: Holm

Grym fest igår :P eller ja förfest åtminstone, sen var ju lilla holm liten och kille så ha fick gå på eget äventyr :P men vi småttingar hade kul också, haha!

Det kommer nog bli bra i Smask, eller noG?! Det KOMMER bli bra! :D

2008-01-26 @ 19:07:49
Postat av: Minna

frågar man inget får man inget veta =) Japp en helt fantastisk kille hemifrån, ska hem och träffa honom 7-13 februari :D

2008-01-27 @ 21:34:21
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0