Hela Ankars festar, men det gör inte vi...

Nej, för vi har pluggat! Lite i alla fall! Sedan köpte vi mat och mölade både det och godis tills våra magar sa stopp. Då var det bara att vänta ett litet tag, innan man kunde fortsätta att äta. Jag äcklar mig själv.
Jag, Zlemme och Sara satt och dregglade över Heath Ledger (jag och Emme i alla fall, Sara dregglade över Shannyn Sossamon!) i ungefär två timmar... Sedan slökollade vi på en annan film, innan vi följde Sara hem en bit. Gjorde snöänglar i snön, och är nu mer Charlie's nya änglar. Vad ni än säger är jag den nya Cameron Días, så är det bara!

Här om dagen gick jag och Emmelie ner till ICA Ankaret för att handla lite mat. Det var halt och jag hade jobbiga skor med en liiten, liiten klack på som försämrade promenaden ännu mer. På parkeringen, nästan framme vid ingången, gick vi förbi en bil. Mot rutan kastade sig en stor hund, som skällde som om han fått nys om en katt som strök omkring. Vi blev sjukt skrämda, och till råga på allt tappade jag fotfästet ännu en gång, men lyckades hålla mig på benen! Skärrade och skrattandes hämtade vi en vagn, och det första jag gör är att klämma fingret! Som alltid när man är med Emmelie, kunde jag inte sluta skratta och var sjukt hypad resten av dan! Vi köpte 10 kattmatsburkar till Ella som tack för hjälpen med firrarna under lovet! Tur att hon har katt!

Nu är Leo och Labolina tillbaka i sitt "trygga" hem (tror dock att de skulle må bättre hos Ella!), och Benke håller dem sällskap tills dess att hans husse kommer över med skålen - förhoppningsvis rengjord.

Nu ska jag gå och lägga mig. Patrik festar tillsammans med resten av Ankars, och kommer troligtvis komma inranglandes här vid 4-tiden. Ser jag verkligen fram emot... Tur att han är så mysig, annars hade jag bytt lås!

Kommentarer
Postat av: Emme

JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE PLUGGA!

2008-01-12 @ 11:51:59
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Holm

Usch, kommer inte kännas bra på torsdag/fredag att jag festade istället för att plugga :P egentligen skulle jag inte göra ingetdeta men jag pallade inte för trycket. :x. Får hoppas det går bra ändå :) kram

2008-01-12 @ 23:56:03
Postat av: Blomman

Åhh, Heath :D mums haha

2008-01-13 @ 17:32:22
URL: http://blomkviiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0