Haha..

Okej, fick rätt så många svar på det senaste, skulle bara kolla med er..! ;)

Har varit på skolan mest hela dagen idag! Började 9 med TV-produktion, där vi fick göra enkäter och redigera dem (alla blev osynkade, nåt inställningsfel Göran inte räknat med..). Rätt kul! Imorgon blir en heldag igen.. Skrev klart allt igår natt, men ska sätta mig och kolla igenom det igen, och försöka ta bort lite fler tecken..

Klockan 19 var vi uppe igen, denna gången för att delta i Stils 5-kamp som de kallade Reclaim the school.. Vi trashade inget, men det var kul. Vårat sista-minuten-komponerade-lag vann allt! (Tre lag var med..) Vi fick jättefina kepsar, handdukar och Acusticum-karameller! Vi som kämpade oss dyblöta av svett var: Jag, Annika (trots att hon skurit sig i handen och blivit omplåstrad på sjukhuset!), Holm, Robin och Jeppe. Bra kämpat, lag AaAaAa! Vi tävlade i grenar som stolsrace, indoor human curling, Lilla Sportspegeln-leken, lämna-över-bollen-genom-hela-vår-otroligt-långa-korridor-tävlingen och kasta-boll-och-pricka-det-andra-laget-tävlingen. Påhittiga, de där i Stil.

Efter Stil-kvällen gick vi en snabb promenad hem, där Emme mötte upp mig i min lägenhet. Det var dags för Patriks riktiga TV-debut! Skit i kameraman och projektledare - han var modell. Och en SNYGG sådan. Fick ett roligt sms av Nenne och Eric: "Hur känns det att din kille vikt ut sig i bara kalsonger i tv? Snyggt! Vilken prins."
Programledarens prata: "Vem vill inte säga nej till den drömprinsen?"
- Dream on, girls! He's mine!

Kommentarer
Postat av: Holm

Måste bara förklara varför laget heter aaaaaa

Först var det bara "A", men sen så blev det aaaaaa med SEX stycken A.

AnnikA, sAnnA, AndreAs och robin och jesper... sex A! smart va? !

2008-01-23 @ 22:17:59
Postat av: Minna

Jepp han var snygg. Jag kollade oxå :D

2008-01-24 @ 08:05:13
URL: http://minnaannim.blogg.se
Postat av: Emme

HAHA shit vad nöjd du är! :D

Det är storm ute idag, jag gick från M imorse och blåste omkull typ femtio ggr :) Ses snart!

2008-01-24 @ 08:09:27
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Mamma Längvik

Han är en riktig svärmorsdröm.....

2008-01-24 @ 15:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0