GRATTIS SNIFFEN...

...till körkortet! =) 52 poäng fick den rackarn, på 20 minuter! Grattis än en gång! Kanske blir du som hämtar mig på Landvetter i april?! ;)


För övrigt tror jag inte på att råplugga till en tenta (vi har två denna veckan..), vilket vi har gjort nu i en vecka! Nu är det slut på det! Imorgon har vi våran första tenta, och den är den lättare av dessa två. Känns som att jag har grepp om den, även om en i klassen har skrivit fel svar på sina frågor, som hela klassen pluggat på nu.. Braa där! Jaja, bortsett från det kommer det nog gå bra, det är fredags-tentan jag är mer oroad för. Medier i samhället, pff.. Blir till att råplugga imorgon, men som jag tidigare sagt tror jag inte på det.. Kommer förmodligen inte lära mig någonting nytt imorgon, i den galna paniken och röran det är att plugga på detta vis. Tur att vi fått tidigare tentor att plugga på, kommer förmodligen bara plugga på våra svar på de frågorna.. Oj, vilken utläggning det blev om den jobbigaste perioden i slutet av varje kurs!

Jag ska i alla fall ta tag i tränandet igen, från och med ikväll. Innebandy, för att rensa skallen inför tentorna. Tror det är bra! Patrik ska förhöra mig efter träningen, hoppas att allt som ska sitter kvar tills imorgon!

Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Good luck, darling!

2008-01-17 @ 08:29:54
Postat av: Holm

grattis till körkortet :D Är inte 52 poäng precis godkänt? Nåväl, huvudsaken är ju att man klarar det! Man kör ju inte bättre om man har maxpoäng på ett prov!

Tentan var lätt ja, synd att man inte pluggat så mkt som man borde *pekar på mig själv*. Imorgon lär det gå sämre :P.

2008-01-17 @ 15:14:40
Postat av: Emme

Hehe, JAG ÄLSKAR DIG MED, och oss :) Det är underbart att ha någon som är så lik en själv. Vi fick inte äta kalaspuffar när vi var små, vi var i Thailand samtidigt, vi är lika oförberedda inför tentan imorgon... Listan kan göras lång. Nu min kära vän tänker jag lämna dig ensam här i din soffa och knata ned till mig. Vila upp mig lite inför morgondagen. Och då menar jag inte tentan :)

2008-01-17 @ 19:15:34
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0