Funk with my heart!

Har haft en otroligt onödig föreläsning idag.. Lärde mig typ ingenting! Men imorgon ska vi tydligen producera lite, så då blir det nog roligare! Föreläsaren i sig var ju kul, men han hade inget vettigt att säga..

Har börjat fixa med mitt Asien-album nu, har framkallat massor av roliga foton och mammsen har skickat upp min dagbok från resan. Det kommer nog bli bra, efter lite arbete..

Har precis varit på funken, skippade innebandyn ikväll.. Det räcker gott med dansen! Nu sitter jag och lyssnar på Un Chien på PiteFM, Zlemmet är med i tjejpanelen.. Det kommer nog gå bra för henne!

Vad är nytt annars..? Vad händer..?





Inte mycket. Vardagen tickar på som vanligt, och jag börjar uppskatta även de minsta sakerna i livet. Som igår till exempel: Jag fick en hel kväll tillsammans med P, det hör inte till vanligheterna! Satt och myste framför tvn med middag och popcorn. Det var bara så klockrent!

Kommentarer
Postat av: Holm

Jag tror att du är otroooooligt avundsjuk :)

2008-01-30 @ 11:05:14
Postat av: Ebba

Tack för de stärkande orden sanna! Du e en så otroligt go tjej:) å tack för att du kommenterar mina inlägg (du e juh den enda) haha!
Va sägs om en galen helg på västkusten i sommar?;)

2008-01-30 @ 19:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0