Det är KALLT i Pite..

Mmm, sovmorgon till 10 i morse. Jag och Emme gick upp till skolan och hämtade ut ett fältkit. Vi drog oss ner till stan, inte allt för väl påklädda, eftersom en viss fröken lovade att det var VARMT ute..! (Skidjacka och som tur var en mössa) Väl nere på stan skulle vi sätta ihop stativet... Det gick inte. När vi var nära på att ge upp kom Christer som en räddare i nöden och hjälpte oss. Till en början kunde inte han heller få det att sitta fast som det skulle, utan benen åkte ihop hela tiden. Han såg problemet tillslut, och vi kunde börja filma! 10/15 personer ställde upp på att svara på våran "enkla" enkätfråga! Det ni! Det brukar alltid vara problem med att få folk att svara på frågorna, men inte idag! Thank God! När vi var klara packade vi ner allt så gott det gick, och med känslan av att någon sågade av mina tår gick vi till bussen - vägrade gå hem.
Bröt mig in i Patriks lägenhet (en kofot är alltid bra att ha till hands) och tappade upp ett HETT bad. Jag kunde vid detta laget inte känna mina ben, och fingrarna gick inte att böja. Efter en halvtimmas badande och slummrande hade min kropp tinat upp någorlunda, och jag kunde ta mig till sängen för att fortsätta min skönthetssömn där. Klockan var nu halv fyra..

Nu på kvällen har jag och Emme spelat in våra scener till mini-musikvideon vi ska klippa ihop imorgon. Fia agerade huvudperson, och Jeppe var med en liten snutt han med. Det blir nog rätt så bra. Självklart har vi låten Dancing in the moonlight med Thin Lizzy - toner från min uppväxt. Måste skicka videon till pappa sen!

Pojkvänsfri helg till helgen, ganska skönt faktiskt! ;) Men lite kallt och ensamt om nätterna.. Fyra dagar går väl ganska fort, speciellt när jag har bokat upp mig för saker varje dag/kväll. Det brukar ju vara ganska bra för ett förhållande att man är ifrån varandra ibland, så man verkligen känner att man saknar varandra. Men jag tror inte att det behövs i vårt förhållande egentligen, jag är fortfarande nykär.. Precis sådär varm i kroppen, med fjärilar i magen och ett leende på läpparna. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Paps är säkert stolt över musikvalet...
Kr@m

2008-01-31 @ 11:27:53
Postat av: PAPPS

Deeeeen ser jag fram emot, med ett sådant musikval
kan man ju inte misslyckas, gött e d.

2008-01-31 @ 14:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0