'Cause I've kind of lost my way...

Alla som bloggar skriver summeringar av året som gått.. Jag tänkte skita i det. Sen kom jag på att det kan vara kul att ha. Sen tänkte jag att jag inte orkar skriva så utförligt som många andra. Så nu tänker jag skriva en kort-kort återberättelse av mitt år.. Here it goes:
Januari - jobb!
Februari - jobb & Asien = Thailand, Bungy jump, dykcert.
Mars - fortfarande Asien = dykning, Malaysia, regnskog, min födelsedag, stulna värdesaker, Singapore.
April - fortfarande Asien = Bali, SURF, Kuala Lumpur, hemma igen.
Maj - jobb, Jeerk, Grötö, fotboll.
Juni - Nennes student, jobb, Hultsfred med Maja, intagningsbesked till högskolan, fotboll, drama.
Juli - Pier Pressure, jobb, Waterloo-fest, semester (Stockholm), Bungy Jump med Larran, fotboll, tackade JA till Piteå, drama.
Augusti - Inredde lägenheten i Piteå, jobb, fotboll, avskedsfest med Mickan och Linda, flytt till Piteå, Nolle-P, drama.
September - skolstart, fest, LEO!
Oktober - skola, fest, Timo Räisänen, SoS - ska vi hångla?, hem en sväng, Lerkils årsfest, tenta & examination.
November - Halloweenfest, Lars Winnerbäck, musikvideoinspelning, kärlek, radio, Maja hälsade på.
December - fest, radio, Stockholm med Emme, Sara och Nenne, SMASK-besked: positivt, julmys med tjejerna, julafton, juldagen, kärlek, nyår.

Ett underbart år, allt som allt!


Kommentarer
Postat av: Emme

Ett fint år. Det bästa måste varit när du träffade mig :) Skynda på med våfflorna nu, älskling.

2008-01-14 @ 18:10:09
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0