Årets första...

... tentor - två stycken denna veckan, båda är avklarade! Nu är det bara att vänta på resultaten, som ska komma inom två veckor. Klarar jag inte dem är det bara att göra omtenta, vilket inte är hela världen! Skönt att slippa tänka mer på dem nu, det har varit konstant tentaplugg i en vecka nu! Okej, jag har mig själv att skylla för att jag inte läst ordentligt, men det kändes ändå helt okej!

... VURPA! Patrik brukar alltid hålla i mig när vi ska gå någonstans så jag inte ramlar. Nu var han inte med, utan istället Emmelie. Vi hade precis kommit till Ankars från en promenad från stan och TROR ni att jag halkade och ramlade? Rätt på min träningsvärksrumpa! TROR ni det gjorde ont? Höll på att bryta handleden med.

... kårpub ikväll! Woho! Tentaångesten släpper och hjärnan blir inbäddad i alkoholens sötma! U N D E R B A R T!! Och SOM jag har längtat! Och till råga på allt är det live-band! Hoppas de är riktigt bra!

... skidresa är inställd! F*UCK! Tjatar på en vän som jag hoppas vill ta med mig till sin stuga och åka lite skoter och snowboard! Börjar få lite abstinens nu.. All denna snö, men ingen snowboardåkning! Funderar starkt på att gå ut och bygga ett hopp nedanför kullen här på Ankars....

Kommentarer
Postat av: Blomman

haha jo bygg ett hopp :D hade varit roligt att se alla som ska försöka sig på den :P

2008-01-19 @ 03:00:42
URL: http://blomkviiist.blogg.se
Postat av: Minna

var det liveband på Kåren?!

2008-01-20 @ 15:22:17
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0