Uppdatera mera..

Nu har jag inte skrivit på ett tag.. Tänkte att det var dags innan dagens ordentliga pluggtimmar påbörjas..

Lördagens arbete på kåren och T2 gick bra! Jag gick runt och plockade flaskor och glas, och fyllde på alkohol i kylen.. Var klar vid tjugo i två, och slapp städa efter festen. Marre bjöd ner mig på lite natt-häng.. Vi åt resterna av våra pizzor som vi tagit med oss hem, jag drack resten av mitt vin från fredagen, vi snackade skit och dregglade över Step up-killen!

I söndags tog jag mig en sovmorgon, storhandlade och redigerade min och Emmes musikvideo! Den blev lite kul, ska se om jag kan lägga upp den här någon gång i framtiden..

Vi hade Språkverkstad i måndags med Ulrika.. Skrev notiser, recenserade kårhuset och skrev om ingresser.. Patrik kom hem på morgonen, och vi spenderade ungefär två minuter tillsammans i skolan. Därefter träffades vi på innebandyn och sov med varandra på natten.. Snacka om att vara två upptagna personer..
Efter skolan planerade jag och Sara SoS-sändningen, jag gjorde en enkät och redigerade den, och spelade in vårat SMASK-bidrag i musikstudion. Var hemma 45 minuter innan träningen, då jag åt och snackade i telefon.. Stressdag!

Igår hade vi Final Cut-föreläsning med Daniel.. Vi var färre än halvklass, men det var nyttigt att gå på den. Nu är vi proffs, och resten av klassen är kass.. Typ.. Vi drog en Max-drive in (through) som vi åt på radioredaktionen, la musiken för programmet och sände. Resten av kvällen spenderades genom rundvandrig på Ankars, till olika vänner som vi inte hälsat på hos än, och The Beach i min soffa. Konstaterade att det var dags att städa och diska (måste byta vatten hos Leo och Labolina med), men det har jag inte orkat ta tag i än..

I resten av veckan/helgen kommer det pluggas och filmas - vi ska göra ett personporträtt av Andy! :)

Mina otrevliga grannar har flyttat! Woho! De bor nu mer i Patriks trappuppgång, så jag slipper väl dem inte helt. Men de hälsar inte, även om jag hälsar först. Det är ouppfostrat! Så det så!



Just det ja, blev just riktigt lättad av ett besked.. Trots att det kommer bli jobbigt en tid framöver, är det inget emot vad det hade kunnat vara!

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Stackars firrar...! Hjälp dom till ett drägligare liv och BYT VATTEN!
;-)
Puss puss

2008-02-07 @ 14:03:29
Postat av: Anonym

Ja ja,du vet den där om äpplet,dina fiskar har ungefär samma problem som våra växter! PÖSS Papps!!

2008-02-08 @ 10:03:49
Postat av: Mamma Längvik

GRATTIS TILL TENTARESULTATET!!!! That's my girl...!!
Kr@m & puss
ps Till Papps: de e bara att ta fram vattenkannan och bidra till växternas överlevnad! ;-)

2008-02-08 @ 18:07:21
Postat av: Ebba

OHMIGOD!!! step up killen e guds gåva till kvinnan, haha!! han e den hetaste killen på denna jord!! mm mm mm...
vad för besked?:/

2008-02-08 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0