Skriv under för Sällsynta Dagen!

Läser en blogg om en liten pojke som heter Abbe, och är född med ett hjärtfel. Hans pappa är författare och upphovsman. Bloggen har berört mig, och nu uppmanar Abbes pappa att skriva på en namninsamling, till Sällsynta Dagen, som är idag faktiskt.

Så gör någonting för barnen med sällsynta sjukdomar du med, skriv på!

För att läsa om Abbe, klicka in dig på Heja Abbe.




Ikväll ska jag heja fram mitt lag och sitta som på nålar, eftersom jag inte själv får spela. Det är Domarcupen ikväll igen, men denna gången för damlag. Och Munksund lär ju vinna! ;)

Kommentarer
Postat av: Emme

Pratar du skit om min fisk va?

2008-02-29 @ 15:53:47
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Ebba

Ahahahaha! bakis på fyra öl? mn faktiskt.. e nog dt!! Abbe e ett coolt namn, speciellt om man stavar dt baklänges;)

2008-02-29 @ 19:04:49
URL: http://ebbalotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0