Puh..

Jag är helt slut. Har släpat på en filmkameraväska, en stativväska PLUS Andys fotbollsväska. Ibland är man bra snäller...
Dagen har präglats av just detta: Filmkameran och fotboll. Jag har filmat lite SMASKiga intervjuer och ett fotbollsinslag, allt till vår nyhetssändning vi ska ha som examinationsuppgift i TV-journalistiken.
TV-tentan gick väl okej, den var större än jag trodde. Efter den gick vi igenom svaren, och vi hade även chans att fylla i svar i tentan som vi missat!! En lite ovanlig metod, men den var otroligt pedagogisk. Nu kan jag allt om TV som är värt att veta! ;)

Vit helg denna helgen med (förra torsdagen räknas väl ändå inte som helg?), vilket känns riktigt skönt. Men nästa lördag är det releaseparty för SMASK-biljetterna, vilket betyder fest, fest, fest!!

Hade vår sista SoS - ska vi hångla?-sändning i tisdags. Vi var först i Sverige/världen med att spela FearMyDear's nya singel (f.d. Venue Kids), "Panic". Den är riktigt bra! (Tack CM!) Hela programmet var sjukt kul, vi skrattade så vi nästan trillade av stolarna i studion! Avslutade med ett sjukt hemskt piiiiiip, och vår signatur. Klockrent!

En liten söt filur, vars ljud vi tog från detta klippet, fick vara med i det sista programmet:

Nu ska jag gå ner till Patrik, slänga på "Flicka" (och drömma om hästar) och se hur länge jag klarar att hålla ögonen öppna... P är ute och ränner på Kalles, och kommer förmodligen rangla in runt tre-tiden, om inte en efterfest är planerad.. Man vet aldrig med honom! ;)

Förresten är han bäst. Ville bara säga det. Så. Sagt.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Vit helg är bra...! Här har vi en snorig och halsond helg :-( Nu ska vi plocka fram skidgrejerna och fixa inför resan.
Puss puss puss
ps: du vet väl hur det gick mellan Brynäs-Frölunda...? Hälsa Patrik att han ALLTID är lika välkommen!!

2008-02-24 @ 12:39:39
Postat av: Anonym

Äh! Hemkörning såklart! :) Aldrig mer.

Sanna, det skakar i vårt hus? Varför? Blåser det ute?

2008-02-24 @ 23:30:39
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Emme

A fast hon har ju inga barn. Det är det som är grejen. Och om man ska dra det så är ju alla släkt med alla och vi kan säga att "slampan kungen är heterosexuell" och så vidare... ;)

2008-02-25 @ 14:44:26
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Minna

Gulligt inlägg jag fått på min blogg=) Tack gums och peppinlägg behövs nog alltid för det är fan inte enkelt med distans. Saknade han så galet mycket igår så jag bara grät =( Stundvis är det sjukt jobbigt men vill man så kan man. Det är jag helt övertygad om.
Ska Patrik flytta hem när han är klar med skolan eller? Finns bara kärleken där så kommer ni klara det, utan tvekan. Ni fick ju vara nära varandra under hela nykär-perioden iaf, det blir ju lättare att vara ifrån varandra sen. Tror jag iaf. Klart det blir en omställning, men det fixar ni!
Vilket flummigt inlägg det här blev :P Men du förstår nog min poäng.
Vi ses i skolan om en stund om du inte är sjuk.
Puss gummigum

2008-02-26 @ 08:08:07
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0